Pulpit klienta
Po zalogowaniu do systemu Klient może w prosty,
intuicyjny sposób uzyskać dostęp do potrzebnych informacji.
Raporty
Klient po zalogowaniu do systemu ma możliwość wyboru dwóch rodzajów raportu:
Raport z ostatniej wizyty lub Raport obejmujący wszystkie zgromadzone dane
z możliwością sortowania wg dowolnych kryteriów: strefa, kategoria punktu
kontrolnego, rodzaju zagrożenia.
Trendy, statystyki, analiza
Przygotowanie analiz, trendów, statystyk z możliwością określenia zakresu czasu, strefy zagrożenia czy typu punktu kontrolnego.
Dokumentacja i certyfikaty
Ze względów bezpieczeństwa w systemie zamieszczamy pełną dokumentację
zawierającą: umowy, akty prawne, zeszyt bezpieczeństwa wraz z wykazem
wszystkich użytych substancji i kartami charakterystyki produktów.
Potwierdzeniem kompetencji naszych pracowników jest wykaz certyfikatów
i szkoleń oraz uprawnień do wykonywania usług.
Plany rozmieszczenia urządzeń
Interaktywny plan przedstawia rozmieszczenie wszystkich urządzeń do zwalczania oraz monitoringu szkodników w obiekcie. Wszystkie aktywności, wprowadzone przez technika podczas serwisu są widoczne w postaci pulsujących punktów (po wybraniu punktu rozwijana charakterystyka). Pozwala to w prosty sposób identyfikować lokalizację zdarzenia a w perspektywie czasu korygować i eliminować zagrożenie.
Zalecenia
Wydane zalecenia z podziałem rodzaju oraz obecnego statusu realizacji.
Opis oraz możliwość załączenia zdjęcia pozwala na bardzo szybką reakcję
i rozwiązanie problemu.
Panel zarządzania
Podgląd głównego panelu Klienta z najważniejszymi statystykami
w postaci wykresów i tabel.
Oczko w głowie
Elektroniczny system nadzoru pracy i dokumentacji, mając na względzie programy ochrony środowiska rozszerzyliśmy o kolejny element który jest niezbędny także w procesie wdrażania normy. W dokumentach znajdujących się do wglądu dla naszych klientów umieściliśmy dodatkowe okno zawierające wszystkie nasze Karty Przekazania Odpadu .